ANUNȚ pentru contractarea de servicii de branding, publicitate și materiale de promovare

Standard

Prin prezenta, vă rugăm să ne înaintați oferta dumneavoastră, în conformitate cu urmatorul „Caiet de sarcini”.

Oferta trebuie sa conțină costurile detaliate pe unitate și cost total și va fi înaintată până la data de 18.12.2014, ora 16.00.

Achizitor: Asociatia Cluster Regional Inovativ EURONEST IT&C HUB

Adresa: Iași, Blvd Ștefan cel Mare și Sfânt 69

Informații suplimentare se pot obține la:

Denumirea proiectului: „Creșterea competitivității Clusterului Regional Inovativ EURONEST IT&C HUB și stimularea interacțiunilor dintre membri pentru dezvoltarea de produse de înaltă tehnologie” cod SMIS 49786

Denumirea contractului:

Lot 1: „Servicii de marketing – construire de imagine (branding), realizarea de materiale de promovare a clusterului”

Lot 2: „Servicii de publicitate  – promovarea și mediatizarea clusterului prin mijloace online”

CAIET DE SARCINI

            Informații generale:

Asociația Cluster Regional Inovativ EURONEST IT&C HUB din Iași implementează proiectul „Creșterea competitivității Clusterului Regional Inovativ EURONEST IT&C HUB și stimularea interacțiunilor dintre membri pentru dezvoltarea de produse de înaltă tehnologie” cod SMIS 49786, prin care se urmăreşte stimularea iniţiativelor și promovarea internă și internațională a membrilor clusterului cât și realizarea a două proiecte de cercetare industrială.

În vederea realizării obiectivelor aferente proiectului și pentru promovarea acestuia la nivel național și internațional este necesară achiziționarea serviciilor de marketing – construire de imagine (branding), realizarea de materiale de promovare și mediatizarea prin mijloace online a clusterului care constau in:

Lot 1: Servicii de marketing – construire de imagine (branding), realizarea de materiale de promovare a clusterului

Nr. Crt. Materiale solicitate U/M Cantitate Observatii
1. Manual de identitate vizuala si conceptie grafica pentru „Asociatia Cluster Regional Inovativ EURONEST IT&C HUB”” Buc 1 Concepție grafică logo, Reguli de folosire a logo-ului, Guidelines pentru materialele de prezentare, tipar și digital, descrieri detaliate pentru utilizarea conceptului de imagine și versiuni editabile pentru toate materialele folosite.
2. Pliant format A4 / finit 21 x 10 cm (indoit in 3), hartie 150g, tipar policromie fata/verso

 

Buc 500 Concepție grafică materiale de prezentare și producție pliante
3. Brosura A5 (dechis A4), 16 pagini (inclusiv coperta), hârtie 170g
(toata brosura are acelasi tip de hartie), tipar policromie, capsată la
mijloc
Buc. 200 Concepție grafică materiale de prezentare și producție broșuri
4. Flyere, hartie lucioasă min.100g/mp , format A5 policromie față/verso, Buc.

 

 

 

5000 Conceptie grafica materiale de prezentare si productie flyere

Valoarea estimata a contractului de prestari Servicii de marketing – construire de imagine (branding), realizarea de materiale de promovare a clusterului este de 9.000 lei, inclusiv TVA.

Materialele vor fi realizate la comanda beneficiarului emisa cu cel putin 5 zile inainte de termenul de livrare. Facturarea și recepția materialelor se va efectua dupa fiecare livrare.

Lot 2: Servicii de publicitate  – promovarea și mediatizarea clusterului prin mijloace online

Ofertantul va realiza 2 bannere web în format flash/gif, cu o dimensiune de minimum 728 x 90px  respectiv 300x250px. De asemenea, în scopul optimizării campaniei, operatorul economic va realiza un studiu de piață pentru determinarea site-urilor partenere pe care se vor publica bannere și pentru monitorizarea traficulu.

Autoritatea contractantă va transmite prestatorului de servicii nota de comandă privind data demarării campaniei de publicitate prin bannere web ce va dura minimum 4 luni consecutive (iunie-noiembrie 2015) și se va derula concomitent pe minimum 4  site-uri de interes regional/național.

Valoarea estimata a contractului de prestari Servicii de publicitate  – promovarea și mediatizarea clusterului prin mijloace online este de 5.000 lei, inclusiv TVA.

Materialele vor fi realizate la comanda beneficiarului emisa cu cel putin 5 zile inainte de termenul de livrare. Facturarea și recepția materialelor se va efectua dupa fiecare livrare.

Conținutul ofertei:

In cadrul ofertei, ofertantul va prezenta modalitatea de realizare a contractului, permițând identificarea cu usurință a corespondenței cu specificațiile tehnice minime din caietul de sarcini.

Oferta trebuie sa conțină costurile detaliate pe unitate și cost total și va fi înaintată până la data de 18.12.2014, ora 16.00.

Anuntul este diponibil in format editabil (branding).

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s